Alterscape (2018)

Alternatieve titel: Abysm

Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Serge Levin
met Michael Ironside, Charles Baker en Alex Veadov

De broer van Sam Miller komt om tijdens de oorlog in Irak. Sam, die erg verdrietig is en niet meer wil leven, onderneemt een zelfmoordpoging. Hij overleeft het echter en gaat in therapie bij John. De depressie van Sam wordt nóg groter wanneer hij zijn baan verliest. Hij besluit mee te doen aan een gevaarlijk, wetenschappelijk experiment dat geleid wordt door de dokter Rolland Nash en zijn baas Julian Loro.