L'Île au Trésor (2018)

Alternatieve titel: Treasure Island

Frankrijk
Documentaire

geregisseerd door Guillaume Brac

Het zomerseizoen in een recreatiepark in de omgeving van Parijs is in volle gang, dus aan amusante situaties aan de rand van het drukke zwembad geen gebrek. We krijgen inzicht in de beslommeringen van de bezoekers en werknemers van het uitgestrekte park. Het zijn autochtone Fransen en immigranten die hier komen ontspannen omdat ze de middelen niet hebben om naar exotischere bestemmingen te gaan.

avatar van Verhoeven
Op het afgelopen eindejaarslijstje van de Cahiers du Cinéma de grote verrassing. Ik kijk er wel naar uit.