Börü (2018)

Alternatieve titel: Wolf

1 stem

Turkije
Actie / Thriller
452 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Can Emre en Cem Özüduru
met Ahu Türkpençe, Serkan Çayoglu en Emir Benderlioglu

Turkije, de lente van 2014. De leden van een speciale politie-eenheid die belast is met riskante missies in heel Turkije, worden zowel op het werk als thuis geconfronteerd met gevaar en tragedies. Turkije staat namelijk zwaar onder druk en krijgt te maken met de ernstigste dreigingen sinds jaren. Het land kan nog enkel rekenen op het team en zij worden dan ook ingezet als laatste redmiddel.

avatar van Davido
Wauw... Wat is dit een onwijs goede en gave serie! Acteer werk is echt super goed. Sfeer, muziek, omgeving alles top! Het verhaal is op waarheid berust en heel sterk in elkaar gezet. De Turkse taal is totaal niet hinderlijk. Serie heeft gelijkenis met Fauda.

Ik kan niet wachten op seizoen 2!!!