The Exorcism of Karen Walker (2018)

Alternatieve titel: Aura

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Steve Lawson
met Shane Taylor, Rula Lenska en Denise Moreno

Mitch en zijn zwangere vrouw Diana erven het huis van de oom van Mitch. In de kelder van het huis ontdekt het koppel een bijzonder apparaat dat de oom van Mitch gebruikte om de aura's van mensen mee vast te leggen. Mitch krijgt het vermoeden dat zijn zus Karen, die in een gesticht zit, waarschijnlijk één van zijn ooms proefpersonen was. Hij laat Karen naar het huis komen en schakelt een lokale helderziende in om de zaak te onderzoeken.

avatar van DarlingDionne
Hahaha, ik moest even knipperen vanwege de titel (Will&Grace).