Youtopia (2018)

Italië

geregisseerd door Berardo Carboni
met Donatella Finocchiaro, Matilda De Angelis en Alessandro Haber

De achttienjarige Matilde woont bij haar moeder Laura en haar seniele oma. Laura leeft een leven vol schulden en kan niet uit de rode cijfers komen. Matilde weet hier niet van en ontvlucht haar saaie leven in het online rollen spel 'Landing'. Daarnaast verdient ze gemakkelijk geld met online videochat stripshows. Op een dag vertelt Laura Matilde over haar schulden en Matilde bedenkt een plan voor een oplossing.