Raatsasan (2018)

Alternatieve titels: Demon | Cinderella | Raatchasan

1 stem

India
Actie / Misdaad
170 minuten / 152 minuten (bioscoopversie)

geregisseerd door Ram Kumar
met Radha Ravi, Sangili Murugan en Nizhalgal Ravi

Arun Kumar wil graag filmmaker worden en een film maken over psychopaten. Dat wil echter niet lukken, dus Arun besluit zijn droom op te geven en bij de politie te gaan. Arun verhuist naar Madras en trekt in bij zijn zus, haar man en hun dochter Ammu. Arun komt in de problemen, wanneer Ammu hem zover weet te krijgen dat hij zich voordoet als haar vader.