Beyond the Night (2018)

Drama / Mystery

geregisseerd door Jason Noto
met Zane Holtz, Tammy Blanchard en Chance Kelly

Soldaat Ray Marrow (Daan Holtz) keert na een missie in Syrië terug naar huis als zijn vrouw wordt gedood bij een auto-ongeluk. Ondertussen kreeg hun 5-jarige zoon Lawrence Marrow, die het ongeluk overleefde, een posttraumatische stressstoornis en begint zich op vreemde manieren te manifesteren. De jongen begint een bovennatuurlijke kennis te vertonen van de verdwijning van een jonge vrouw, waardoor Ray het doelwit wordt van een lokale gangster.