Mumbai Pune Mumbai 2 (2015)

Alternatieve titel: Mumbai-Pune-Mumbai 2 Lagnala Yaychah!

India
Romantiek

geregisseerd door Satish Rajwade
met Swwapnil Joshi, Mukta Barve en Prashant Damle

Twee vreemdelingen, een meisje uit Mumbai en een jongen uit Pune, ontmoeten elkaar toevallig wanneer het meisje hem vraagt haar te helpen met een adres. Omdat hij nieuw is in Pune, begeleidt hij haar en bij het bereiken van haar bestemming vertrekt hij. Hun dag kent meeslepende situaties en onverwachte wendingen.