M/M (2018)

Duitsland / Canada
Drama / Mystery

geregisseerd door Drew Lint
met Antoine Lahaie, Nicolas Maxim Endlicher en Nina Kettiger

De jonge en eigenzinnige Canadees Matthew probeert een nieuwe start te maken in Berlijn. Maar hij is eenzaam in deze voor hem nieuwe en vreemde stad. Hij ontmoet de aantrekkelijke Matthias en wordt onmiddellijk door hem in beslag genomen. Echter, de interesse van Matthew loopt uit de hand en wordt een obsessie.

avatar van Darbie
Passie en bezetenheid is de leidraad in deze bijzondere film.

Ik ben heel blij dat de synopsis kort is en niets verklapt. Bekijk deze film blanco (volg het goed !) en laat je verrassen.