Fall to Grace (2013)

Documentaire

geregisseerd door Alexandra Pelosi

In 2004 nam de gouverneur van New Jersey, Jim McGreevey, ontslag na beschuldigingen van seksuele intimidatie. Hij kwam vervolgens met een verrassende onthulling: hij was een homoseksuele man in een relatie met een andere man, terwijl hij was getrouwd met een vrouw. McGreevey's huwelijk en politieke carrière waren daarna gauw voorbij en zijn leven nam een andere wending. Documentairemaakster Alexandra Pelosi volgt McGreevey acht jaar na zijn ontslag. Inmiddels heeft hij een nieuwe religie gevonden en werkt hij als begeleider, mentor en spiritueel adviseur voor vrouwelijke gevangenen in Hudson County Correctional Center.