Gosnell: The Trial of America's Biggest Serial Killer (2018)

Alternatieve titel: Gosnell

Misdaad / Drama

geregisseerd door Nick Searcy
met Dean Cain, Janine Turner en Nick Searcy

Gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Kermit Gosnell, die tientallen jaren een abortuskliniek leidde in Philadelphia. De kliniek komt in het vizier van de ordediensten naar aanleiding van illegale medicatievoorschriften. Er worden meer misdaden ontdekt.

Niet de beste geacteerde film, niet een film waarin actie elkaar snel opvolgt en niet een film waarbij je van ht begin af aan denkt, wow !
Maar naarmate de film vordert grijpt hij je wel bij de keel.
Kijk ook de aftiteling af voor foto's uit politiedossiers.
4.5 sterren, zeker een aanrader.