Tårtgeneralen (2018)

Alternatieve titel: The Cake General

Zweden

geregisseerd door Filip Hammar en Fredrik Wikingsson
met Mikael Persbrandt, Helena Bergström en Agnes Lindström Bolmgren

In 1984 werd het kleine stadje Koping de saaiste stad in Zweden genoemd door de populaire televisieshow Rekord-Magazinet. Inwoner Hasse Pettersson weigert toe te staan ​​dat zijn nieuwe thuis het onderwerp wordt van een nationale grap en besluit voor wat opwinding te zorgen in het stadje. Hasse, een man die worstelt met zijn drinkgewoonten en financiële situatie, besluit 's werelds grootste sandwichcake te maken. Door deze uitdaging na te streven en zijn potentieel voor succes op alle mogelijke manieren te realiseren, kan Hasse een hoognodig doel in zijn leven bereiken.