Robin Hood: The Rebellion (2018)

Verenigd Koninkrijk
Avontuur / Actie

geregisseerd door Nicholas Winter
met Ben Freeman, Kristian Nairn en Brian Blessed

Als Maid Marian gekidnapt wordt door de sheriff van Nottingham, probeert Robin Hood een team te verzamelen om haar te bevrijden. De sheriff beschikt echter over zoveel soldaten dat de meeste mannen het niet aandurven. Robin heeft echter een plan om de bloeddorstige tiran te verslaan. Samen met zijn bende bereikt hij de krochten van het kasteel van de sheriff om zijn ware liefde te bevrijden.