Die in One Day (2018)

Italië
Thriller / Horror

geregisseerd door Eros D'Antona
met Kateryna Korchynska, David White en Mirko D'Antona

Na een mislukt huwelijk is Richard op zoek naar zijn dochter Mindy. Hij ontmoet Sasha, een meisje dat actrice probeert te worden. Zij belooft hem te helpen. Maar snel geld verdienen door in een 24 uur durend toneelstuk te spelen, blijkt een fatale vergissing te zijn. Het duurt namelijk niet lang voordat er bloed begint te vloeien in het theater.

niet echt goed,

Heel matig.

avatar van Noodless
Och, zeker niet verveeld. Positief is dat de film een korte speelduur heeft en ook niet al te lang wacht om het spel te laten beginnen. Misschien een nadeel dat het aantal deelnemers beperkt is, maar je krijgt toch redelijk wat bloederige scènes te zien. De film berust ook op heel wat toevalligheden, al maakt het einde toch het één en ander al veel duidelijker wat het verhaal enigszins een betere kijk geeft op de argumenten van de verschillende personages om mee te spelen in dit dodelijk spel. Een vervolg lijkt mogelijk. 5/10