Love, Of Course (2018)

1 stem

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Lee Friedlander
met Kelly Rutherford, Cameron Mathison en Makenzie Vega

Amy is weduwe en blijft alleen achter wanneer haar dochter naar een andere school gaat. Ze krijgt een baantje van zes weken aangeboden en mag een jaarlijks festival organiseren. Amy moet samenwerken met Noah, een professor. De vonk tussen de twee slaat over en Amy is dolgelukkig wanneer zij een vaste baan krijgt. Maar dan krijgt Noah een andere baan aangeboden in Australië.