Sable (2017)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Michael Matteo Rossi
met Ayla Kell, Nicole Alexandra Shipley en Jon Briddell

Sable vertelt het verhaal van een jonge vrouw die de droom heeft om naar Wyoming te verhuizen. Maar dan pleegt haar vriend Landon per ongeluk een moord. Om de rommel op te ruimen moeten ze op zoek naar de zoon van Landon, een jonge drugsdealer.

avatar van Pazmaster
Niet veel soeps deze B film. Het verhaal is uiterst mager en de cast speelt ook niet al te best. Ik vraag me dan ook af waar de relatief hoge score op imdb vandaan komt, ik kan me niet voorstellen dat zoveel mensen dit een goede film vinden want dit is toch echt niet best.

avatar van Onedin
Jammer dat de kritieken niet al te best zijn.
Overigens op IMDB ook geen beste kritieken zo te lezen.
Ik laat deze maar aan me voorbijgaan .
Alhoewel het verhaal wel intrigerend klinkt en de filmposter er wel veelbelovend uit ziet.