Pimp (2018)

geregisseerd door Christine Crokos
met Keke Palmer, Haley Ramm en Aunjanue Ellis

Dit stedelijk liefdesverhaal speelt zich af in de straten van de Bronx, waar het leven hard is. Wednesday is een vrouwelijke pooier die met problemen kampt en koortsachtig op zoek is naar een beter leven. Ze groeide op en leerde de regels van het spel van haar vader. Eens hij weg is, moet ze op zoek gaan naar haar moeder, een prostituee, en haar vriendin Nikki.

Rauw portret van een jonge pooier, die het “vak” geleerd heeft van haar vader. De film richt zich enerzijds op de moeizame band met haar verslaafde moeder en anderzijds op de relatie met haar lesbische vriendin. Een keiharde film in een grauw decor. Je wordt er niet vrolijk van.

avatar van DjFrankie
Harde film vanuit The Bronx. Maakt in ieder geval indruk. En nee je wordt er niet vrolijk van, maar zet je weer aan het denken.