The Other Side of Heaven 2: Fire of Faith (2019)

geregisseerd door Mitch Davis
met Christopher Gorham, Natalie Medlock en Russell Dixon

“The Other Side of Heaven 2: Fire of Faith” gaat verder met de epische sage van de missionaire avonturen van John H. Groberg in Tonga. Dit vervolg vertelt het inspirerende waargebeurde verhaal van zijn terugkeer naar Tonga in de jaren 1960 met zijn vrouw en vijf jonge dochters. Hij wordt de president van de missie Tonga-Fiji. Kort nadat hij in Tonga is aangekomen, raakt Johns vrouw Jean zwanger van hun zesde kind, een jongen die wordt geboren met een ernstige ziekte waardoor hij in levensgevaar is...

TEASER