• 10.595 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels en Russisch

Releasedatum: 15 juni 1995

Plot Sleep with Me

"An Unconventional Romance"

Relatie-film over jonge dertigers aan de Amerikaanse westkust die zich cool en relaxed in het zonovergoten Los Angeles van het ene feest naar het andere begeven. Totdat onderlinge verliefdheden tot jaloezie leiden en ook voor deze Generation X de grenzen van het huwelijk worden bepaald.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Clydorn

Clydorn

Ik heb de film niet gezien, maar het schijnt dat Quentin Tarantino, te zien in een klein rolletje, een geweldige analyse geeft over de film Top Gun. In deze dialoog, geschreven door Roger Avery, vertelt QT dat Top Gun eigenlijk een Homofilm is.

avatar van clairest

clairest

Leuke losse film over hoe mensen veelal met elkaar omgaan. Niet meesterlijk maar wel leuk om te zien, goed gespeeld, ik vind de drama's herkenbaar en realistisch.

Eindigt nogal abrupt en er lijkt dan zich een helicopter te bevinden boven de plek waar men zich dan ophoudt, die met zoeklichten de plek of de mensen daar beschijnt, vreemd einde.

avatar van Flipman

Flipman

Deze Film zit in een box samen met "True Romance" en "Reservoir Dogs." 'Director's Finest In One Box' staat op de voorkant en dat is een nogal onbegrijpelijke boodschap. Want "Reservoir Dogs" is de enige Film in de box die door Quentin is geregisseerd, "True Romance" slechts geschreven en in "Sleep With Me" heeft ie maar een héél klein bijrolletje!

Waarom zit deze Film dan ook in de box? Dat slaat compleet nergens op! Maar ik ben toch dankbaar voor dat feit, want het is een prachtige Film. Alleen jammer dat er hoofdrollen inzitten, want het zou mooier zijn geweest als iedereen even veel belicht zou worden. Dat is ook de reden dat ie maar 'n vier en 'n half krijgt, hij had wat mij betreft langer mogen zijn!

Zit ook nog een hele leuke "Festen"-achtige scène in .

avatar van Beek

Beek

Redelijke film, alleen een beetje jammer dat Tarantino ermee instemd dat er op de hoes van de film 'A Tarantino movie' staat. Dan worden de verwachtingen hoger..

avatar van FillumGek

FillumGek

Ik vond het echt saaie troep. Het is mij een raadsel waarom ze deze film in godsnaam in een Tarantinobox stoppen. Hij heeft er amper mee te maken en stop er dan een 'grotere' film in dan deze saaie troep.

avatar van Respekked

Respekked

pulp. Vooral heel lelijk en erg saai. Voor 86 minuten nog langdradig. Schitterend hoor die QT monoloog..

avatar van PatrickV

PatrickV

Inderdaad, waar gaat deze film over? Vooraf al het stukje over QT gelezen, dat was dan wel weer lachen. Nou ja, hij zat in de QT box waarbij ik de andere twee films wel goed vond natuurlijk, dus van een miskoop is geen sprake.

gauke

Slaapverwekkende dialogen over liefde, trouw en ontrouw zonder een echt plot.