Il Vizio della Speranza (2018)

Alternatieve titel: The Vice of Hope

1 stem

Italië

geregisseerd door Edoardo De Angelis
met Pina Turco, Massimiliano Rossi en Marina Confalone

Voor de kost brengt Maria draagmoeders langs een rivier van de ene plek naar de andere. De vrouwen worden ingehuurd om kinderen op de wereld te zetten die ze vervolgens aan cliënten overhandigen. Wanneer één van zulke vrouwen verdwijnt, is het aan Maria om haar terug te vinden. Op deze manier komt ze in een wereld terecht waaraan ze maar al te graag wil ontsnappen. Ze moet beslissingen maken over haar plek in het grotere plaatje, een plek waarin ze zelf geen toekomst ziet.