Cómprame un Revólver (2018)

Alternatieve titel: Buy Me a Gun

Mexico / Colombia

geregisseerd door Julio Hernández Cordón
met Rogelio Sosa, Matilde Hernandez en Mariano Sosa

In een tijdloos Mexico waar vrouwen verdwijnen, draagt ​​een meisje genaamd Huck een masker om haar geslacht te verbergen. Ze helpt haar vader, een gekwelde verslaafde, en verzorgt samen met hem een verlaten honkbalkamp waar de maffia samenkomt om te spelen. Haar vader probeert haar zo goed mogelijk te beschermen. Met de hulp van haar vrienden, een groep jongens die zich kunnen camoufleren in de winderige woestijn, moet Huck vechten om haar realiteit te overwinnen en de lokale maffia te verslaan.