Yo, Potro (2018)

Alternatieve titels: I, Potro | Club de Cuervos Presents: I, Potro

Mexico / Argentinië

geregisseerd door Marcos Bucay
met Joaquín Ferreira, Marcela Alvarez en Benjamín Alfonso

De voormalige Club de Cuervos-speler Potro Romani gaat naar de bruiloft van zijn broer, een beroemde voetbalster. Belangrijk detail: hij is niet uitgenodigd voor zijn broers huwelijk... Toch komt hij langs in een fout pak en met een identiteitscrisis. Hij ziet zijn familie na lange tijd weer terug.

Spin-off van Club de Cuervos

avatar van mjk87
Vervelend. Het oogt allemaal wat goedkoop en die documentairestijl is weliswaar redelijk consistent doorgevoerd maar voelt niet altijd even realistisch aan is niet prettig om naar te kijken. Ook gaat de film uiteindelijk nergens heen en weet maar weinig te boeien, vooral ook door het acteerwerk dat weinig inlevend is. De film had geen seconde langer moeten duren. 1,5*.

avatar van david bohm
Een ontspoorde voetballer, nogal extreem neergezet gaat als een wervelwind tekeer op een bruiloft. Zit voldoende vaart in de film het is allemaal over de top maar ik vind het onderhoudend. Goed is iets anders.
Toch wel een geslaagde persiflage, lekker kort ook en wel enigszins benieuwd naar de serie. Maar als dat de hele tijd zoals deze mockumentary is dan wordt dat teveel van het goede.