Lez Bomb (2018)

Alternatieve titel: L Bomb

Komedie / Drama

geregisseerd door Jenna Laurenzo
met Jenna Laurenzo, Caitlin Mehner en Deirdre O'Connell

Lauren is gelukkig in haar relatie met haar vriendin Hailey. Thanksgiving vieren doet ze met haar ouders en familie die nog niet op de hoogte is van haar seksuele geaardheid. De gelegenheid om daar verandering in te brengen besluit ze. Maar dit nieuwtje bekendmaken wordt niet gemakkelijk wanneer Austin, haar mannelijke kamergenoot, onverwachts binnenvalt en door haar familie aangezien wordt als haar vriendje.