Diverted Eden (2018)

1 stem

Actie / Misdaad

geregisseerd door Prince Bagdasarian
met Daniel Joseph, Scout Taylor-Compton en Michael Urie

De Amerikaanse militaire veteraan Dane Hunte rouwt nog steeds na de dood van zijn vrouw. Hij werkt nu als vrachtwagenchauffeur om zijn jonge dochter Eden op te voeden, terwijl zijn zwager Todd voor Eden zorgt. Op een nacht resulteert een gewelddadige inval in het huis van Todd ervoor dat Eden wordt gekidnapt en Todds partner in een coma belandt. De vasthoudende rechercheur Fini wordt op de zaak gezet en begint naar aanwijzingen te zoeken. Maar als de uren voorbijgaan en er geen verdachten in hechtenis worden genomen, besluit Dane het heft in eigen hand te nemen.