• 8.295.510 stemmen

Met onder meer: Rob Stewart, Will Allen, Brock Cahill

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Plot Sharkwater Extinction

"Some heroes are real"

De activist en filmmaker Rob Stewart ontdekt dat haaien met uitsterven worden bedreigd door jagers en dat daarmee ons levensonderhoudende systeem wordt vernietigd. Hij begeeft zich op een gevaarlijke zoektocht om de slachting te stoppen. Nadat hij de haaien - en het geld - in de ongrijpbare piratenvisserij heeft ontdekt, onthult Stewart een schandaal van miljarden dollars dat ons allemaal medeplichtig maakt aan de grootste slachting die er ooit heeft plaatsgevonden in de wildernis.

Social Media

avatar van macrobody

macrobody

Nou, in totaal 5 mensen die het ook maar iets interesseert hoe we de wereld kapot maken. De uitroeiing van de haaien is nog maar het topje van de ijsberg.

Over 5 jaar zeggen we, gelukkig hebben we de foto's nog!