Sharkwater Extinction (2018)

Canada
Documentaire

geregisseerd door Rob Stewart (II)
met Rob Stewart, Will Allen en Brock Cahill

De activist en filmmaker Rob Stewart ontdekt dat haaien met uitsterven worden bedreigt door jagers, en daarmee ons levens onderhoudende systeem wordt vernietigd. Hij begeeft zich op een gevaarlijke zoektocht om de slachting te stoppen. Nadat hij de haaien - en het geld - in de ongrijpbare piratenvisserij heeft ontdekt, onthult Stewart een schandaal van miljarden dollars dat ons allemaal medeplichtig maakt aan de grootste slachting die er ooit heeft plaatsgevonden in de wildernis.