Ice to Amaoto (2017)

Alternatieve titels: Ice Cream and the Sound of Raindrops | Aisu to Amaoto | 松居大悟 アイスと雨音

Japan

geregisseerd door Daigo Matsui
met Yuzu Aoki, Guama en Kazumasa Kadoi

Een theatergroep vol jonge en talentvolle mensen, die dromen van succes op de bühne, hebben moeite om hun theaterstuk te verwezenlijken. Ze hebben gekozen om Simon Stephen's 'Morning' voor het eerst in Japan op te voeren, dat bekend staat om zijn gewelddadigheid. Als het stuk plotseling wordt afgelast, probeert een van de actrices de repetities toch door te zetten.