Not Cinderella's Type (2018)

Romantiek

geregisseerd door Brian Brough
met Paris Warner, Tim Flynn en Tanner Gillman

Indy woont bij haar oom en tante. Op een dag komt er een nieuwe jongen in haar leven, genaamd Bryant Bailey. Eerst is Indy van mening dat hij niet haar type is, maar daar komt verandering in wanneer ze ontdekt dat Bryant zorgzaam is en dat hij haar kan helpen te ontdekken wie ze is en wat ze wil.

avatar van schumacher
Slappe film, ik heb al heel veel films in de richting van dit genre gezien maar deze vond ik niet mijn goesting.