Wedding of Dreams (2018)

Romantiek

geregisseerd door Pat Williams
met Debbie Gibson, Robert Gant en Pascale Hutton

Het is alweer een jaar geleden dat zangeres Debbie een bekende hit uitbracht. Tegenwoordig woont ze in een klein dorpje, heeft ze de liefde gevonden, en geeft ze muziekles aan kinderen. Het is reeds twintig jaar geleden dat Debbies eerste hit uitkwam en haar manager zoekt contact met haar, omdat hij wil dat Debbie weer in de schijnwerpers komt te staan. Maar wat is er belangrijker voor Debbie? Liefde of muziek?