The Legend of Halloween Jack (2018)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Thriller

geregisseerd door Andrew Jones
met Jo Hart, Aaron Jeffcoate en Lee Bane

De bewoners van het stadje Dunwich maken zich op voor de jaarlijkse viering van Halloween. De problemen beginnen wanneer een mysterieuze verschijning bewoners begint af te slachten. Zou deze brute actie misschien in verband staan met een moord die een jaar geleden plaatsvond?

avatar van mixmaster
Slechte B-film met heel slecht acteerwerk.

avatar van SouthamptonFC
0.5 * voor de moeite.Deze gewoon overslaan.Slecht verhaal en dito uitvoering.