The After Party (2018)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Ian Edelman
met Shelley Hennig, Andy Buckley en Amin Joseph

Een opkomende rapper gaat viral om allemaal verkeerde redenen. Op dat moment denkt hij dat zijn carrière voorbij is. Maar wanneer zijn beste vriend hem meeneemt naar een wilde afterparty in New York, krijgt hij nog één kans om het onmogelijke waar te maken.

avatar van Chelsea94
Vond het allemaal wel saai en braafjes. Verhaal sleept zich langzaam voort en werd nergens echt heel interessant. Het eind is erg afgeraffeld en daar zit je dan. Geen film waar je geld voor zou betalen en dus de zoveelste mwah productie van Netflix, als ze zo doorgaan gaan ze in de toekomst veel leden verliezen.

avatar van Warp
Leuk de artiesten die hieraan meedoen, maar laat ze dan een beetje hunzelf spelen/zijn (zoals Gucci Mane in Spring Breakers, Wiz en Snoop en Mac en devin, Ice Cube in Friday etc,) en niet een slecht flauw personage.

avatar van jeroentjuhhhhh
Luchtige middelmaat: typisch Netflix. Bomvol met flauwe cameo's en verder voorspelbare humor. Holzer is verschrikkelijk irritant als Joodse cracker die zijn getalenteerde vriend verder wilt helpen als rapper. Een ABC'tje volgt, vol ''doldwaze'' situaties, een love interest, enkele tegenslagen en de vriendschap die het uiteindelijk overwint. Ze moeten echt met iets beters gaan komen, want de ''originals'' zijn weinig ''origineel''.