The Watcher (2018)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Scott Jeffrey
met Becca Hirani, Thomas Mailand en Lucy Chappell

Aesha begeeft zich naar een afgelegen bed and breakfast in Kent. Haar moeder heeft het verblijf voor haar geregeld, zodat Aesha even wat rust heeft omdat ze de laatste tijd druk is met haar studie. s' Nachts wordt ze echter bezocht door de geest van een non, die in de deur opening verschijnt. Naarmate de tijd verstrijkt laat de geest haar ware aard zien.

avatar van umbra
Lol, poster is alvast slechte rip off van The Nun (2018) , trailer is ook niet vet...