• 8.303.992 stemmen

Nog geen stemmen

Genre: Horror / Thriller

Geregisseerd door: Brett Donowho

Met onder meer: Ian Bohen, Kristina Anapau en Samaire Armstrong

IMDb beoordeling: 3,5 (312)

Plot 5 Souls

Kort nadat een gebouw, ontworpen door architect Noah (Ian Bohen), instort waarbij veel mensen omkomen, valt hij in coma en wordt wakker om een mysterieus figuur in zijn ziekenhuiskamer te vinden. Deze figuur beweert dat Noah naar de hel zal gaan tenzij hij vijf zielen kan verzamelen om handel te drijven met de duivel in ruil voor zijn eigen leven. Terwijl Noah zijn vijfde slachtoffer bereikt, beseft hij dat de deal die hij is aangegaan, gevolgen kan hebben die erger zijn dan de dood.

avatar van Valak

Valak

Sta op het punt deze aan te schaffen, dus kwam zo hier uit:

Oké, het is een low-budget indie-film wat je al aardig kunt zien aan de beeldkwaliteit en acteerwerk in de trailer, maar ik vind het er eerlijk gezegd best goed tot goed uit zien. En ook het plot, zover ik kan afleiden aan de trailer, is best interessant gevonden.

Dus verbaas me wel over de 3,5 (van maar heel weinig stemmen) op IMDB.

Iemand hier deze toevallig gezien?

Overigens niet te verwarren met het ijzersterke 6 Souls aka Shelter (2010) met Julianne Moore.