Mad Genius (2017)

Alternatieve titel: Mindhack: #savetheworld

Sciencefiction

geregisseerd door Royce Gorsuch
met Chris Mason, Scott Mechlowicz en Spencer Locke

De slimme hacker Mason wil het menselijk brein hacken, zodat hij de controle kan krijgen over het deel dat ervoor zorgt dat mensen kwaadaardig gedrag vertonen. Hij denkt dat hij op deze manier de mensheid kan redden. Mason krijgt echter te maken met de kwaadaardige hacker Eden. Hij wil het werk van Mason stelen, zodat hij de mensheid kan vernietigen. Er ontstaat een kat-en-muisspel.