Sin Rodeos (2018)

Alternatieve titel: Empowered

Spanje

geregisseerd door Santiago Segura
met Maribel Verdú, Diego Martín en Toni Acosta

Op 39-jarige leeftijd is Paz een Madrileense vrouw wiens leven op het punt staat van instorting: op haar werk bij een marketingbedrijf wordt ze voortdurend vernederd door haar baas Borja. Ook privé ondervindt ze de nodige problemen. Na een paniekaanval contacteert Paz een Hindi tv-goeroe genaamd Amil Narayan, op zoek naar een oplossing voor haar problemen. Hij geeft Paz een speciaal drankje om haar te genezen. Maar in plaats van enkele druppels te nemen drinkt ze het in een keer op wat een onverwacht bijkomend effect veroorzaakt.