The Wicked Gift (2017)

Italië
Horror / Mystery

geregisseerd door Roberto D'Antona
met Roberto D'Antona, Annamaria Lorusso en Francesco Emulo

Ethan is een jonge, verlegen schrijver die als gevolg van jarenlange nachtmerries aan slapeloosheid lijdt. Hij denkt dat hij een persoonlijkheidsstoornis heeft en gaat op zoek naar een psycholoog die hem kan helpen. Dit blijkt geen succes, maar dankzij de hulp van zijn beste vriend en een medium slaagt Ethan erin te achterhalen waar de angstaanjagende nachtmerries vandaan komen. De waarheid blijkt schokkender dan hij dacht.