River Runs Red (2018)

Thriller

geregisseerd door Wes Miller
met Taye Diggs, George Lopez en Luke Hemsworth

De zoon van een Afro-Amerikaanse rechter wordt gedood door twee politieagenten op de dag dat hij zou beginnen aan de politieacademie. Wanneer de rechtbanken de officieren vrijspreken, moet de rechter beslissen of de rechtbanken de enige scheidsrechters van gerechtigheid zijn. Als een geharde rechercheur vervolgens enkele belastende dossiers vindt over de officieren gaat de rechter samenwerken met een andere rouwende vader om het recht in eigen handen te nemen.

Ok..ik heb wat slechte films gezien en dit is een hele 'fijne' aanvulling hierop. Positief is het verhaal, maar de uitwerking is bar. Slecht acteerwerk en de details zijn ook slecht uitgewerkt. Nee, snel vergeten deze !

avatar van steffv1
john cusack is ook gewoon de 2e nicolas cage geworden lijkt wel.

Deze film beviel me wel, een goed verhaal, maar wel slecht geacteerd.
Het verhaal zat wel goed, maar een betere cast was welkom geweest.
Kortom: is eens leuk om te bekijken.