An Actor Prepares (2018)

Alternatieve titel: Bringing Up Daddy

geregisseerd door Steve Clark
met Jeremy Irons, Jack Huston en Ben Schwartz

De alcoholist en beroemd acteur Atticus Smith moet zich haasten tijdens zijn reis doorheen het land om het huwelijk van zijn dochter Annabelle bij te wonen. Zijn enige hoop om dit doel te bereiken ligt in handen van zijn zoon Adam, met wie hij geen goede band heeft. Naarmate vader en zoon hun avontuur voortzetten komen ze echter nader tot elkaar en beseffen ze dat ze meer met elkaar gemeen hebben dan aanvankelijk gedacht.

avatar van Pazmaster
Helemaal niet zo slecht hoor, het verhaal is misschien niet al te origineel en behoorlijk voorspelbaar maar de cast speelt best leuk en er zitten hier en daar wel een aantal grappige scènes in waar ik om heb kunnen lachen. Sommige dialogen zijn erg geestig zelfs. Wel een voldoende waard.