Hollywood Dirt (2017)

Romantiek

geregisseerd door Tosca Musk
met Emma Rigby, Johann Urb en Randy Capes

Summer woont in een plattelandsplaatsje genaamd Quincy, hier wonen de rijke 'Crown Cola' mensen. De filmindustrie gaat daarover een film maken. Summer die beminacht wordt door de inwoners, gaat hierbij een samenwerking aan met Ben voor het zoeken naar filmlocaties. Zodra de grote filmster Cole arriveert, verandert er een hoop voor Summer.

avatar van MarcellaLibra
Je moet even door het erg kinderachtige en karikaturale begin heen bijten maar daarna is dit gewoon n hele leuke romantische film die lekker wegkijkt. Feelgood movie voor n zondagmiddag of in dit geval n vrije zaterdagavond over n plattelandsmeisje dat in een grote hollywood film beland en n romance beleeft met de ster van de film. Niet hoogdravend maar gewoon n fijn filmpje waar je niet te veel bij hoeft n te denken.

Ontluikende romance tussen een vanwege haar verleden gehekelde jonge vrouw en een gevierde Hollywoodster, die naar een slaperig stadje in Georgia komt voor het maken van een film. De beide hoofdrolspelers zijn aardig aan elkaar gewaagd, om het geheel genomen is de middelmaat troef.

avatar van Deaccordeonist
Ik ga deze film vanavond bekijken en ga daarna pas een recensie schrijven.

(In plaats van "Toscaanse Bruiloft")

avatar van Deaccordeonist
Film gezien. Valt wat tegen. Mierzoet verhaal met weinig humor en weinig diepgang.

Geen garantie voor romantisch avondje.