Marrying Mr. Darcy (2018)

Romantiek

geregisseerd door Steven R. Monroe
met Cindy Busby, Ryan Paevey en Lini Evans

Het is alweer zes maanden geleden dat schoollerares Elizabeth Scott en zakenman Donovan Darcy elkaar ontmoetten tijdens een hondenshow in Washington D.C.. Ze werden verliefd op elkaar en zijn bezig met de voorbereiding van hun bruiloft. Elizabeth begint echter aan haar gevoelens door Donovan te twijfelen, omdat hij zich vooral bezighoudt met zijn werk en niet met haar. Zal de bruiloft doorgaan?