Valentine's Again (2017)

Romantiek

geregisseerd door Steven R. Monroe
met Nicky Whelan, Greg Vaughan en Marina Sirtis

Katherine, een succesvolle carrièrevrouw, beleeft de ergste Valentijnsdag van haar leven, die ervoor zorgt dat ze het geloof in het vinden van de ware liefde verliest. Op weg naar huis komt ze een mysterieus figuur tegen die een spreuk over haar uitspreekt. De volgende dag, wanneer Katherine wakker wordt, blijkt het weer Valentijnsdag te zijn en ze zal deze dag blijven herbeleven totdat ze de ware liefde ontmoet.

avatar van schumacher
Kon er nog mee door, niet hoogstaand.

avatar van Zwolle84
Ik dacht al: deze film doet me denken aan I Spit on Your Grave. Maar het is dus ook dezelfde regisseur.

avatar van Gish
Groundhog Day light, maar toch wel aardig.
12 Days of Christmas is leuker en ook te vergelijken met dit verhaal.
Deze is wel iets minder charmant uitgewerkt.

Kijkt heerlijk weg! Leuke cast met prachtige mensen. Wij weten al vanaf dag 2 wie 'de ware' is. Natuurlijk is dit de bedoeling, maar soms een tikkeltje frustrerend.