Valentine's Again (2017)

Romantiek

geregisseerd door Steven R. Monroe
met Nicky Whelan, Greg Vaughan en Marina Sirtis

Katherine, een succesvolle carrièrevrouw, beleeft de ergste Valentijnsdag van haar leven, die ervoor zorgt dat ze het geloof in het vinden van de ware liefde verliest. Op weg naar huis komt ze een mysterieus figuur tegen die een spreuk over haar uitspreekt. De volgende dag, wanneer Katherine wakker wordt, blijkt het weer Valentijnsdag te zijn en ze zal deze dag blijven herbeleven totdat ze de ware liefde ontmoet.

avatar van schumacher
Kon er nog mee door, niet hoogstaand.

Zwolle84
Ik dacht al: deze film doet me denken aan I Spit on Your Grave. Maar het is dus ook dezelfde regisseur.

avatar van Gish
Groundhog Day light, maar toch wel aardig.
12 Days of Christmas is leuker en ook te vergelijken met dit verhaal.
Deze is wel iets minder charmant uitgewerkt.

Kijkt heerlijk weg! Leuke cast met prachtige mensen. Wij weten al vanaf dag 2 wie 'de ware' is. Natuurlijk is dit de bedoeling, maar soms een tikkeltje frustrerend.

Zwolle84 schreef:

Haha HOE dan? Hoe kan je deze komedie in GODSNAAM vergelijken met een horror / thriller?! Ik zag 0 vergelijkenissen.

Ik vond hem echt heel slecht. En zwaar irritant ook dat het continu hetzelfde is. Nu heb ik dat natuurlijk vaker gezien bij films, maar dit was wel de voltreffer van eigenwijs, irritant en voorspelbaar.
Mooiste stuk is nog dat die gast zegt dat ze gele rozen mooi vindt, maar dat ze altijd rode krijgt van mannen. Maar dan geeft ie haar zelf een rode roos op het laatst ? Hahahhaaha zo slecht.

avatar van K. V.
Deze eens bekeken en vond het wel een vermakelijke film. Niks nieuws onder de zon en ook niet echt verrassend, maar de film kijkt toch vlot weg. De cast deed het niet slecht en verder zag hij er prima uit.
Leuk om eens gezien te hebben.

avatar van mjk87
Ik vond de film niet eens heel slecht en dat hele gebeuren rond de dag herbeleven is weinig origineel maar best oké ingevuld, toch wist de film me nergens echt te interesseren en ik kan er de vinger niet echt achter krijgen. Het kan ook het gevoel van de avond zijn geweest en niet per se de film, want alle losse momenten zijn eigenlijk wel prima. Redelijk geacteerd, leuke personages, prima sfeertje. En toch maar 2,5*.