Chris the Swiss (2018)

Zwitserland
Documentaire / Animatie

geregisseerd door Anja Kofmel
met de stem van Megan Gay

Kroatië, januari 1992. Tijdens het Joegoslavische conflict wordt Chris, een jonge Zwitserse journalist, in mysterieuze omstandigheden vermoord. Zijn lijk wordt gevonden, gekleed in het uniform van een buitenlandse militie. Anja Kofmel was haar neef. Toen ze klein was bewonderde ze deze duistere jongeman. Als volwassene besluit ze te onderzoeken wat er is gebeurd en de echte betrokkenheid van Chris te begrijpen bij een conflict dat wordt gemanipuleerd door vaak geheime interesses.

avatar van John Milton
Als dit op VOD is kan iemand me dan even porren, als er dan niet inmiddels al een recensie van me staat?

avatar van John Milton
Watch Chris the Swiss Online | Vimeo On Demand on Vimeo

de legale plek om hem te huren en kopen. Semi, want je moet wel met VPN doen alsof je in Switzerland zit. Jammer toch, dat gehannes. Had even niet bedacht dat Switzerland niet in de EU zit.