Christ(Off) (2018)

Frankrijk

geregisseerd door Pierre Dudan
met Michaël Youn, Lucien Jean-Baptiste en Victoria Bedos

Pater Marc wil fondsen verzamelen om een kinderziekenhuis in Haïti te bouwen. Met zijn christelijke muziekgroep organiseert hij een tournee door heel Frankrijk. Op zijn 33ste woont Christophe nog steeds bij zijn moeder. Als zanger bracht hij het niet ver maar hij is wel een getalenteerde gitarist. Hij kruist het pad van pater Marc die hem rekruteert. Maar hij stelt een voorwaarde: Chris moet zich voordoen als een geestelijke...