Darkness Reigns (2017)

Horror

geregisseerd door Andrew P. Jones
met Zachary Mooren, Linara Washington en Casper Van Dien

Een groepje filmmakers is bezig met het maken van een film. De film wordt opgenomen in een hotel waar het volgens de verhalen spookt en acteur Casper Van Dien heeft de hoofdrol. De problemen beginnen wanneer een demonische kracht lichamen overneemt en de cast en crew aanvalt. De regisseur legt alle beelden vast met zijn camera. Maar zal hij erin slagen te ontsnappen?

avatar van André Borgeld
B-film maar dan toch niet heel slecht. Blijkbaar heeft de hoofdpersoon een deal gemaakt om beroemd te worden. Hij gaat daarom filmen in een 'Haunted Hotel' waar de Demon gaat jagen op de mensen.

De film heeft ook wel een beetje humor, vooral die zogenaamde exorcist die alleen maar met drank en vrouwen bezig is, doet het wel goed in de film