No Postage Necessary (2017)

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Jeremy Culver
met George Blagden, Charleene Closshey en Robbie Kay

Sam, een briljante computerhacker, is op zoek naar een beter leven. Hij lijkt altijd de verkeerde keuzes te maken, zelfs onder het toeziend oog van zijn reclasseringsambtenaar Harry. Hij is verbannen van het gebruik van het internet en werkt samen met zijn beste vriend en collega-hacker, Stanley in een fastfoodrestaurant. Om de eindjes aan elkaar te knopen doet hij zich voor als postbode en steelt post van mensen. Totdat één brief alles verandert.