Framed (2017)

Spanje
Horror

geregisseerd door Marc Martínez Jordán
met Joe Manjón, Clàudia Pons en Àlex Maruny

Alex maakt zich op om naar Berlijn te gaan, klaar om een ​​nieuw hoofdstuk in zijn leven te beginnen. Zijn zus Claudia is ook uitgenodigd op een afscheidsfeestje dat de vrienden van Alex hebben georganiseerd. Terwijl het feest in volle gang is, wordt de groep vrienden aangevallen door drie indringers die maar één ding voor ogen hebben; het bereiken van het ultieme publiek door de feestgangers te onderwerpen aan de meest sadistische spelletjes en martelmethoden die je je maar kunt bedenken.