A Cidade do Futuro (2016)

Alternatieve titel: The City of the Future

Brazilië
Drama / Romantiek

geregisseerd door Marília Hughes Guerreiro en Cláudio Marques
met Gilmar Araujo, Igor Santos en Milla Suzart

De 19-jarige theaterlerares Mila is zwanger. Gilmar, een 27-jarige geschiedenisleraar heeft een relatie met de 19-jarige cowboy Igor. Met z'n drieën vormen ze een weinig conventioneel gezin. In Serra do Ramalho, een stadje in het dorre landschap van Bahia, volgt de film het leven van deze jonge mensen, die geconfronteerd worden met de reactie van de gemeenschap op hun "zonderlinge" leven.