ad

Oorspronkelijke taal: Hindi

Releasedatum: 15 juni 2018

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Lust Stories

"Four Stories Four Climaxes"

“Lust Stories” is een omnibusfilm die hedendaagse relaties onderzoekt via vier intrigerende verhalen die zich afspelen in het moderne India. De bloemlezing portretteert gevarieerde dimensies van liefde, lust, macht, status en romantiek. De vertellingen worden gezien vanuit de ogen van de 4 vrouwen die telkens centraal staan en brengen hun verlangens in beeld.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Uier

Uier

Lijkt me echt de bom.

avatar van k.grubs

k.grubs

Vier fijne lichtvoetige zedenschetsen uit het India van nu. De vier short stories zijn erg goed geacteerd en in beeld gebracht, hoewel verschillend van toon en setting. Indiase thema's als klassen-/ kasten maatschappij, arranged vs love marriage en preutsheid komen langs, maar op een manier die dichter bij komt dan meestal het geval is bij Bollywood films. Aanrader!

BBarbie

Vier aangename filmpjes over vrouwen, die op seksueel gebied zeer uiteenlopende problemen ervaren. Het eerste verhaal over een jaloerse professor en het laatste over een orgasmeloze onderwijzeres zijn de leukste onderdelen van deze omnibus. Verrassend openhartig voor een Bollywood film, die vooral opvalt door de verzorgde acteerprestaties.

Ik wilde deze film zien vanwege de aanwezigheid van de Nepalese actrice Manisha Koirala, naar mijn bescheiden mening een van de beste actrices aan het Bollywood firmament.