Royally Ever After (2018)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Lee Friedlander
met Fiona Gubelmann, Torrance Coombs en Carmen du Sautoy

Lerares Sara wordt ten huwelijk gevraagd door haar vriend Danny. Hij onthult haar dat hij de prins is van het kleine land St. Ives en dat ze de zegen van zijn ouders nodig hebben om te trouwen. De zus van Danny is dolblij dat haar broer gaat trouwen en leert Sara de perfecte prinses te worden. Ondertussen probeert Sara zich aan te passen aan haar nieuwe levensstijl.