Le Doudou (2018)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Julien Hervé en Philippe Mechelen
met Kad Merad, Malik Bentalha en Guy Marchand

Michel verloor de knuffelbeer van zijn dochter op het vliegveld van Roissy. Hij dient een zoekbericht in met een beloning. Sofiane, die werkt op de luchthaven, ziet de mogelijkheid om wat geld te verdienen en beweert de knuffelbeer te hebben gevonden. De leugen komt echter aan het licht. Daarop beginnen Michel en Sofiane samen verder te zoeken. Hun missie blijkt evenwel ingewikkelder dan verwacht...