Warriors of Future (2018)

Alternatieve titels: Ming Yaat Zin Si | 明日戰記

Hongkong
Sciencefiction

geregisseerd door Yuen Fai Ng
met Louis Koo, Ching Wan Lau en Carina Lau

In 2055 stort er een meteoriet neer op een kale toekomstige aarde, verwoest door vervuiling en de opwarming van de aarde. De meteoriet brengt een snelgroeiende buitenaardse wijnstok met zich mee die de planeet zuivert maar alles op zijn weg doodt. Gewapend met de genetische kaart van de plant probeert het zwaar bepantserde leger van een naamloze stad het te vernietigen. Ondertussen ontdekken ze ook een samenzwering.

avatar van james_cameron
Trailer ziet er best goed uit, moet ik zeggen. Waardeloze engelse titel, maar ik heb hier wel zin in!